Heb je een klacht? Is een zaak niet zo afgehandeld als je zou willen of is er iets anders dat niet naar wens is verlopen? Dit horen we graag! Wij zorgen dat er iets aan wordt gedaan, zonder dat jouw zaak vertraging oploopt. Ratio garandeert dat je de juridische hulp krijgt waar je recht op hebt, zodat je jouw letselschadezaak uit handen kunt geven in het vertrouwen dat je letselschadezaak naar beste kunnen wordt behandeld. En zodat je de schadevergoeding krijgt die hoort bij jouw letselschade.
Om die garantie te kunnen waarborgen, werken wij met een interne klachtenregeling. Hier kun je terecht als je niet geheel tevreden bent over de medewerk(st)er die jouw zaak in behandeling heeft. Wij nemen jouw klacht zeer serieus!
De procedure interne klachtenregeling Ratio is als volgt:
Mocht een en ander onverhoopt niet naar tevredenheid kunnen worden opgelost, dan kun je contact opnemen met de Stichting Keurmerk Letselschade. Wanneer je over een Nivre-expert een externe klacht wilt indienen, kun je op deze site lezen hoe je dit kunt doen.
Wij willen garant staan voor de best mogelijke afhandeling van de letselschadezaken van onze cliënten. Daarom stellen wij het op prijs als je het laat weten op het moment dat de manier waarop een van onze juristen werkt niet naar wens is. We zijn altijd bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening en luisteren graag naar jouw feedback. Deze kunnen we meenemen in het optimaliseren van onze werkwijze.
Heb je schade geleden? Laat het ons weten en wij denken graag met je mee.
Hoofdvestiging
Stationsstraat 29a
9401 KW Assen
Postadres
Postbus 131
9400 AC Assen
Website door HQ Online